Facebook nën sulm, ja pse përdoruesit vendosën ta bojkotojnë

0

Reklamimi në Facebook është bojkotuar nga shumë përdorues të platformës, në një përpjekje për të ndaluar ‘fjalimet e urrejtjes’ në të.

Fushata ‘Ndaloni urrejtjen për përfitim’ po punon që të ndalojë kompanitë europiane nga blerja e reklamave në Facebook.

Marka të njohura si Starbucks, Coca-Cola dhe Unilever janë bërë pjesë e fushatës.

Kjo fushatë ka si qëllim të rrisë ndërgjegjësimin e personave përgjegjës në kompaninë Facebook dhe kërkon që ata të ndryshojnë algoritmat e faqes për të ndaluar përhapjen e urrejtjes.

Artikulli i mëparshëmFOTO/ Gjëja e parë që shihni tregon shumë për personalitetin e gjendjen tuaj mendore
Artikulli i radhësGazi i tullumbaceve, droga popullore që përdoret në Angli