Media të ndryshme në SHBA i kanë bërë jehonë një letre dorëheqjeje të Ashok Chandwaney, një inxhinier softesh në Facebook, që ka deklaruar se largimi i tij vjen si pasojë e faktit se kompania po fiton mbi kultivimin e urrejtjes në SHBA dhe në botë.
Teksa vlerëson stafin teknik në kompani, ai nënvizon se Facebook është bërë përvijuesi i një klime urrejtjeje që në fund shndërrohet në fitim për të.
Një interes i lidhur ngushtë me destabilizimin shoqëror, diçka që kërcënon në themel matricën sociale dhe të gjithë strukturën, duke provuar se as arma, as sëmundja, por narrativa e gërryen ngrehinën.
Më poshtë letra:
“Sot është dita ime e fundit në Facebook, pas gati 5 vjet e gjysmë. Po largohem sepse nuk mund e gëlltis dot faktin që të kontribuoj më tej në një organizatë që po përfiton nga urrejtja në SHBA dhe në nivel botëror.
Unë dua të falënderoj të gjithë njerëzit – kontraktorët, praktikantët dhe FTE – të cilët i kam takuar këtu gjatë gjithë këtyre viteve, për ndihmën në krijimin e një vendi pune të këndshëm dhe të respektueshëm për të dy palët.
Për mua është e qartë se përkundër përpjekjeve më të mira të shumë prej nesh që punojnë këtu, dhe avokatë të jashtëm si Color Of change, Facebook po zgjedh të jetë në anën e gabuar të historisë.
Ndërsa reflektoj për pesë vitet e mia të fundit, pesë vlerat thelbësore të Facebook janë në mendjen time.
Do të ndaj me ju atë që kam mësuar prej tyre, dhe si mungesa e tyre në qasjen e kompanisë ndaj urrejtjes më ka prishur besimin në vullnetin e kësaj kompanie për ta hequr atë nga platforma.
Bëhuni të guximshëm
Facebook nuk u vlerësua me mbi 2.5 miliardë përdorues, një e treta e tërë popullsisë së botës, ndërsa ne ngrinim duart kur përballeshim me sfida, duke thënë “është shumë e vështirë” dhe duke u larguar.
Ndodhi krejt e kundërta: karrierën time në Facebook e ka përcaktuar përballja me problemet duke i parë në sy.
Shpesh, i dëgjoj njerëzit të shpjegojnë sa e vështirë është të bësh gjëra të tilla si heqja e përmbajtjes që ka gjuhë urrejtjeje, ndalimi i urrejtjes organizimi etj.
Për mua të jesh i guximshëm do të thotë të shohësh diçka që është e vështirë për t’u bërë, por, duke e ditur se është gjëja e duhur, të përveshësh mëngët dhe ta bësh.
Nga ana tjetër, guximi nuk po merr përsipër zbatimin e rekomandimeve nga avokatët e të drejtave civile, p.sh. #StopHateForProfit, madje edhe nga auditorët e të drejtave tona civile – siç kemi bërë.
Duke pasur parasysh mungesën e vullnetit, angazhimit, urgjencës dhe transparencës lidhur me rekomandimet e auditorëve të të drejtave civile për përshtatjen sa më të mirë me aftësitë tona, unë kam filluar të pyes veten nëse auditimi synonte të ishte një strategji e devijimit të PR.
Përqendrohuni te ndikimi
Kam mësuar t’u kushtoj vëmendje të madhe rezultateve të punës sime, dhe rezultatet e të matura me metrikë të ndershme për mua janë ato që kanë rëndësi.
Siç e dinë të gjithë pas gjenocidit të Mianmarit, të shtënave në Kenosha dhe shumë incidenteve të tjera, puna jonë ka pasur pasoja në jetë dhe vdekje.
Sa herë ndodhin të tilla ngjarje është një ditë gjatë të cilës ne zgjedhim të minimizojmë rrezikun rregullator në kurriz të sigurisë së njerëzve me ngjyrë dhe indigjenëve.
Grupet e dhunshme të urrejtjes dhe militantët e ekstremit të djathtë janë aty dhe po e përdorin Facebook-un për të rekrutuar dhe radikalizuar njerëz që do të vazhdojnë të kryejnë krime të dhunshme të urrejtjes.
Pra, ku është metrika këtu? (përgjigja jonë e PR për #StopHateForProfit në lidhje me këtë as që u përfshi me pyetjen).
Në mënyrë të përsëritur më është thënë se “Facebook lëviz shumë më shpejt se sa {kompania x}”.
Në punën time, lëvizja e shpejtë duket si paragjykim për veprim: kur më paraqitet një problem, unë ekzekutoj për një zgjidhje të nxituar.
Ndonjëherë kjo ka nënkuptuar të mësosh për një defekt në një takim dhe ta rregullosh para se takimi të përfundojë.
Kontrasti midis kësaj dhe qasjes sonë ndaj urrejtjes në platformë është mahnitës.
Shoqëria civile është angazhuar me Facebook-un për çështje të tilla si, nëse “nacionalizmi i bardhë” është përmbajtje urrejtjeje (raportuar për herë të parë në 2018, (zbatimi është i dyshimtë) rreth parandalimit të diskriminimit në reklama ([akoma i mundur që nga dhjetori] dhe [refuzimi për të ndërmarrë hapa në mirëbesim për të zvogëluar urrejtjen platformë].
Reagimet supozohet të jenë një dhuratë, megjithë reagimet e mëdha (dhe shumë padi për reklama diskriminuese) është ndërmarrë shumë pak veprim.
Në fakt, ne vazhdojmë të kalojmë “topin” me dështimin e Gardës Kenosha duke mbajtur te moderatorët e përmbajtjes së kontratës, të cilët janë nënpaguar dhe të pambështetur në punën e tyre – të dyja këto janë gjëra që Facebook mund t’i zgjidhë në çast nëse vendos ta bëjë këtë.
Veprimet që janë ndërmarrë janë të lehta, dhe mund të jenë interpretohen si me ndikim sepse ato na bëjnë të dukemi mirë, më shumë se me ndikim sepse ato do të bëjnë ndryshime thelbësore.
Jini të hapur
Kam mësuar të merrem në mënyrë të ndershme dhe të zellshme me njerëz që duan të bisedojnë mua në punë, pa marrë parasysh rolin ose ekipin.
Mungesa e hapjes nga ana e Facebook kur bëhet fjalë për çështjen e urrejtjes në platformë ma vë në diskutim këtë ide.
Pasi doli se e djathta ekstreme (raciste), i kalon politikat tona në dezinformimit, përgjigjja e kompanisë ishte fshehja e “faturave” (pandershmëria jonë në lidhje me të shtënat në Kenosha është në mënyrë të ngjashme, uh, jo shumë e hapur).
Ndërtoni vlera sociale
Deri më sot, kuptimi i kësaj vlere është i pamundur për mua. Kam dëgjuar shpjegime të shumta, të pakënaqshme për atë se si gjërat e ndryshme me të cilat kam punuar këtu kanë ndërtuar vlerën shoqërore. Në të gjitha rolet e mia në të gjithë kompaninë, në fund të ditës, vendimet kanë ardhur deri në vlerën e biznesit.
Ajo që unë uroj të kisha parë do të ishte të dhënit prioritet serioz të mirës shoqërore, madje edhe kur nuk ka një vlerë biznesi menjëherë të dukshme, ose kur mund të ketë dëm të biznesit që vjen prej tij – për shembull, heqja e nxitjes së dhunës së presidentit aktual, e cila mund të çojë në veprim rregullator.
Duket se Facebook-u nuk e ka gjetur vlerën e biznesit që duhej ndjekur në mënyrë agresive duke ndjekur strategjitë ekzistuese të besueshme për të hequr urrejtjen nga platforma – pavarësisht presionit nga shoqëria civile, punonjësit tanë, këshilltarët tanë dhe klientët tanë përmes bojkotit.
Nëse asnjë nga ato gjëra nuk mund të na detyrojë të jemi të guximshëm dhe të veprojmë shpejt në përballje me urrejtjen, duket sikur burimi i vetëm i presionit që është akoma i mundshëm është qeveria ose veprimi rregullator.
Duke e ditur që që shumë prej nesh nuk e duan idenë e ndërhyrjes qeveritare të çdo lloji, (kjo është një qasje që ka parë një reduktim të dukshëm të përmbajtjes së urrejtjes në mediat sociale gjermane).
Kjo është kompania juaj
Unë e di që nuk jam i vetmi i mërzitur për gatishmërinë e Facebook për të përfituar nga urrejtja.
Nëse ndihesh vetëm në këtë dhe dëshironi të bisedosh me dikë (për gjëra jo konfidenciale!), më klikoni në LinkedIn dhe mund të flasim në telefon. Do të kem shumë kohë të lirë tani e tutje.
PS: Vetëm në rast se nuk është e qartë, unë supozoj – siç kërkohet nga udhëzimet – synimin më të mirë të gjithë bashkëpunëtorëve të mi, përfshirë lidershipit.
Thjesht, nuk mund të tregoj fakte që e vërtetojnë atë supozim kur shikojmë dështimet tona të përsëritura për t’u përballur me urrejtjen dhe dhunën që ndodh dhe organizohet në platformë.