Facebook po u kërkon përdoruesve të iPhone të zgjedhin ndjekjen e tij të diskutueshme të reklamave përpara një lëvizjeje të privatësisë nga Apple që mund të frenojë praktikën.Dritaret e hapura në aplikacionet iPhone dhe iPad të firmës amerikane do të shpallin përfitimet e prirjes së saj për mbledhjen e të dhënave të përdoruesit për t’u drejtuar atyre reklama të personalizuara.Në një postim në blog të hënën, Facebook bëri një lëvizje të mëtejshme në mbrojtjen e privatësisë që u prezantua nga Apple me azhurnimin e fundit të softuerit.
Përditësimi në sistemin operativ iOS i pyet përdoruesit nëse duan të lejojnë aplikacione si Facebook të gjurmojnë aktivitetin e tyre.Kjo përfshin një prompt të ri duke u treguar njerëzve se çfarë të dhënash mblidhen nga aplikacionet e smartphone-ve dhe duke kërkuar leje për t’i lejuar ato.
“Për t’i ndihmuar njerëzit të marrin një vendim më të informuar, ne gjithashtu po tregojmë një ekran tonin, së bashku me atë të Apple”, tha Facebook. “Do të sigurojë më shumë informacione në lidhje me mënyrën se si ne përdorim reklama të personalizuara, të cilat mbështesin bizneset e vogla dhe mbajnë aplikacionet falas.”
Kërkesa ndaj përdoruesve të Facebook dhe Instagram eshte të lejojnë që aktiviteti i aplikacionit dhe uebsajtit të përdoret për reklama.Facebook do të nënvizojë se tipari ndihmon për të “mbështetur bizneset që mbështeten te reklamat për të arritur klientët”.Gjigandi i mediave sociale ka zhvilluar një luftë publike kundër planit të Apple për të pyetur përdoruesit e iPhone nëse lejojnë aplikacionet t’i ndjekin ato. Ai paralajmëroi këtë muaj se njoftimi i Apple “sugjeron se ka një shkëmbim midis reklamave të personalizuara dhe privatësisë”.
Apple tha se njoftimet e saj të privatësisë do të fillojnë të shfaqen në shumicën e iPhone në muajt e ardhshëm.Më parë, përdoruesit e iPhone duhej të gërmonin në cilësimet e tyre për të hequr dorë nga ndjekja e aplikacioneve. Pas azhurnimit, pajisjet Apple do të refuzojnë gjurmimin si parazgjedhje.Zhvilluesit parashikojnë që më pak se 10 deri në 13 përqind e përdoruesve të Facebook do të zgjedhin ndjekjen nëse u jepet zgjedhja.Grindja midis gjigantëve të Silicon Valley u zhurmua javën e kaluar ndërsa CEO i Apple nënkuptonte që Facebook inkurajon dezinformimin dhe dhunën.
Tim Cook u duk se synoi kompaninë kur ai shpërtheu “dezinformimin dhe teoritë e konspiracionit të lëngëzuara nga algoritmet” gjatë një konference të privatësisë së të dhënave në Bruksel.Rrjeti social thuhet se po përgatit një proces gjyqësor antitrust kundër Apple mbi kontrollin e saj në App Store.
“Siç kemi thënë në mënyrë të përsëritur, ne besojmë se Apple po sillet anti-konkurrues duke përdorur kontrollin e tyre në App Store për të përfituar vijën e tyre të fundit në kurriz të zhvilluesve të aplikacioneve dhe bizneseve të vogla”, tha Facebook për AFP .