Shumë banorë në zonat rurale të Përmetit dëshirojnë t’i kthejnë shtëpitë në bujtina, por kostot që rrjedhin kryesisht nga pagesa e sigurimeve shoqërore dhe procesi i regjistrimit i pengon.
Një studim për zhvillimin e punësimit të qëndrueshmen në zonën turistike të Përmetit nga Organizata Ndërkombëtare e Punës ILO ka gjetur se, taksat që duhet të paguajnë i pengojnë të nisin aktivitetin.
Sipas studimit, pengesa më e madhe për fillimin e një biznesi mikro janë taksat dhe kostot e zyrtarizmit të punonjësve. Operimi i një biznesi të regjistruar kushton rreth 100 euro një vit, dhe secili biznes duhet të ketë të paktën një punonjës i regjistruar. Kjo do të thotë se pagesa për sigurime shoqërore dhe shëndetësore shkon 7000 lekë (57 euro) në muaj ose rreth 700 euro në vit. Sipas studimit, kjo ngarkesë mund të jetë një pengesë e konsiderueshme për të filluar bizneset në fshatra përtej kostove fillestare fikse të funksionimit.
Duke pasur parasysh kostot, shumë biznese të vogla zgjedhin të operojnë në rrugë informale, e cila pengon bashkëpunimin me operatorët turistikë.
Agjencitë turistike kanë nevojë për fatura për shërbimet që marrin nga bizneset lokale në mënyrë që të bëjnë pagesat.
Por kriza e koronavirusit që ka ndikuar negativisht turizmin në shkallë kombëtare e ka favorizuar turizmin lokal të tillë si në zonat e Përmetit.
Për shkak të Covid-19, shumë njerëz po kërkojnë destinacione larg turmave dhe ku rreziku i infektimit është më i ulët dhe stresi zëvendësohet me rikuperimin, ushqimin e mirë dhe kalimi i një kohe cilësore me familjen. Përmeti është një nga destinacionet kryesore turistike të këtij lloji në Shqipëri, për cilën arsye është bërë një fundjavë e njohur qytet i arratisur për shqiptarët.
Për herë të parë, në 2020 Përmeti ka mirëpritur më shumë turistët vendas sesa ata ndërkombëtarë, e cila ka ngriti vetëdijen për ofertën lokale si një burim potencial.
Bizneset lokale tregojnë se kërkesa nga turistët vendas ishte më e lartë se kapaciteti pritës i tyre gjatë periudhës së verës. Për herë të parë gjatë vitit 2020, hotelet në Përmet autorizuan klientët e tyre të akomodoheshin në hotelet e Gjirokastrës. Përveç traditës së mirënjohur të kuzhinës të Përmetit, shumë turistë vendas u tërhoqën nga aktivitete të tilla si hipur në kalë, rafting, shëtitje dhe të tjera Aktivitetet në natyrë.
As Përmeti as Gjirokastra nuk kanë një strategji të marketingut turistik. Marketingu më i madh kryhet nga Shoqata Gjirokastra, e cila është aktive në rrjetet sociale (më shumë se 15,000 ndjekës në Facebook). Nuk ka strategji për turizmin dhe ka pak fonde për marketing.
Ndërsa Përmeti të vetmin marketing ka sloganin në hyrje “Përveç detit, ne kemi gjithçka” dhe “Qyteti i Trëndafilave”. Kjo kufizon marketingun në njohjen më të thelë të produkteve, sipas raportit./MONITOR