Ishte birra më e përmendur gjatë pandemisë për shkak të emrit – A ndikoi Coronavirus në shitjet e Corona?

0

Pandemia globale Coronavirus ose COVID-19 shkaktoi një krizë ekonomike në të gjithë botën, duke prekur disa vende më shumë se të tjerët. Por si u prek birra Corona nga pandemia?

Rastësisht me të njëjtin emër, a ka rritur virusi të ketë ndikim në shitjet për kompaninë e birrës ?

Corona është në pronësi të prodhuesit më të madh të birrës në botë Anheuser-Busch InBev. Birra meksikane, Corona, ishte birra më e vlefshme në botë mbi Heineken ashtu edhe Budweiser. Birra Corona ka qenë birra më e shitur e importuar në SHBA që nga viti 1998.

Sidoqoftë me emrin e saj të lidhur me diçka kaq negative nuk do të ishte për t’u habitur nëse shitjet e saj do të ndryshonin. Shumë menduan se emri i tij do të shkaktojë një rënie të shitjeve; megjithatë, kjo nuk ishte rasti globalisht.

Kishte një rënie prej 12% të të ardhurave në gjysmën e parë të vitit 2020 krahasuar me të njëjtën periudhë të një viti më parë, por çuditërisht shitjet mbetën të qëndrueshme gjatë gjithë pjesës së mbetur të vitit. Kjo do të thoshte që birra mbetet ende në vendin e parë në listën e birrave kryesore të Brand Finance!

Si u prekën shitjet në fillim të pandemisë?

Që nga shkurti i vitit 2020, shitjet e birrës Corona ranë në Kinë. AB InBev humbi rreth 200 milion USD për shkak të mungesës së shitjeve kur filloi pandemia. Mendohet se rënia e shitjeve ishte për shkak të sasisë së zvogëluar të aktivitetit dhe daljes jashtë. Viti i Ri Kinez është një periudhë e rëndësishme e vitit për shitjet e alkoolit dhe kjo u ndikua nga kufizimet e koronavirusit.

Më pak njerëz po shkonin në bare dhe restorante, që përbën një përqindje të lartë të shitjeve të birrës Corona. Në këtë kohë shumë marka të tjera të birrës përjetuan një rënie të ngjashme në shitje. Pra supozohet se shoqata e emrit nuk ishte arsyeja për një rënie të shitjeve.

Cili ishte shkaku i ndryshimit të shitjeve atëherë?

Megjithëse mund të konkludoni se emri ishte katalizatori për rënien e shitjeve, në fakt nuk ishte arsyeja kryesore. Në fund të vitit 2019, Corona u bë e disponueshme në Mbretërinë e Bashkuar dhe shumë vende të tjera. Kjo do të thoshte se shitjet e birrave Corona në bare dhe restorante lulëzuan në fund të vitit 2019.

Kur goditi pandemia, globalisht gjithçka u mbyll, përfshirë baret dhe restorantet. Kjo do të thoshte që këto shitje u humbën pasi shumica e lokaleve nuk u lejohej të shërbenin alkool gjatë bllokimeve. Shitjet e birrës Corona në supermarkete mbetën të qëndrueshme gjatë gjithë vitit në të gjithë globin. Vetëm katër përqind e pijeve të birrës Corona thanë se nuk do ta pinin birrën për shkak të emrit të saj të lidhur me pandeminë. Kështu që përfundimi për të dalë nga kjo është se megjithëse kishte një rënie të shitjeve, ajo kishte shumë pak lidhje me ‘adashin e saj’ dhe më shumë me kufizimet.

Si përfunduan si një birrë ashtu edhe një virus me të njëjtin emër?

Fjala Corona përdoret për të përshkruar një pjesë të trupit që i ngjan një kurore ose aureolë. Corona do të thotë “kurorë” në spanjisht. Coronavirus mori emrin e tij për shkak të vetë formës së virusit. Kur vërehen nën mikroskop, grimcat i ngjajnë një kurore dhe kështu ju dha emri. Si virusi ashtu edhe birra janë emëruar pas paraqitjes së tyre ose në rastin e birrës imazhi i saj i markës së një kurore.

Kjo lidhje fatkeqe është më e spikatur brenda gjuhës angleze pasi “corona” nuk është pjesë e gjuhës së përditshme, nuk ishte para vitit 2020 të paktën. Kjo do të thotë se lidhja midis të dyve ka më shumë të ngjarë të dalë në dukje për anglishtfolësit sesa për Spanjishten.

Si u prek markimi nga Coronavirusi?

Në fillim të vitit 2020 kur COVID-19 ishte duke zhytur dhe përhapur globin, shumë meme u krijuan me markën e birrës Corona. Njerëzit po përdornin “aftësitë e tyre Photoshop” për të redaktuar dhe luajtur me logon e birrës Corona. Imazhe të tilla si shishet e birrës Corona të formuara në koronavirus u shfaqën në të gjithë internetin. Edhe pse nisi si një shaka, ky ishte një katalizator në lidhjen e birrës me virusin. Shumë e panë këtë si një lidhje negative; megjithatë, nuk ishte e mjaftueshme për të ndaluar shitjet e birrës globalisht.

Pra, megjithëse kompania mëmë e birrës Corona; AB InBev përjetoi një rënie të të ardhurave në fillim të vitit 2020, nuk ishte për arsyet e pritshme. Njerëzit nuk e ndaluan blerjen e birrës për shkak të lidhjes së saj me emrin negativ me Coronavirus. Shitjet u ulën për shkak të aksesit.

Pandemia globale bëri që shumë vende të hynin në bllokime, që do të thoshte që baret, restorantet dhe pub-et ishin të mbyllura. Kufizimet në aktivitet do të thoshin se aksesi për të pirë ose për të blerë birrë ra, prandaj shitjet ranë. Në fund të vitit 2020, birra Corona mbetet birra më e vlefshme në botë me një normë të qëndrueshme shitjesh.

Artikulli i mëparshëmZbulohet superjahti i vetëm rezidencial në botë – Pritet të bëhet shtëpia ultra luksoze e 39 pronarëve sekret
Artikulli i radhës“Hilet” që duhet të dini para se të blini një makinë të përdorur (edhe në Shqipëri)! Çfarë dhe si duhet të kontrolloni