
Sipas të dhënave nga Autoriteti i Komunikimeve Elektronike (AKEP), kompania ONE ka pësuar një rënie të konsiderueshme të përdoruesve aktivë, duke humbur 180 mijë abonentë gjatë një viti. Ky është një ulje prej 12.6% krahasuar me periudhën e njëjtë të vitit të kaluar.
Në tremujorin e dytë të vitit të kaluar, ONE kishte 1.42 milionë përdorues aktivë, ndërsa këtë vit numri ka zbritur në 1.24 milionë.
Arsyet e rënies
Sipas ONE, një pjesë e rënies lidhet me pastrimin e numrave të papërdorur, por të dhënat tregojnë një braktisje të përdoruesve aktivë për shkak të problemeve të shumta me shërbimet e kompanisë. Në verën e kaluar, rrjeti i ONE pësoi kolaps për disa ditë, çka rezultoi në humbje të konsiderueshme të abonentëve.
E ardhmja e kompanisë
Rënia e shpejtë e bazës së abonentëve për ONE është një paralajmërim për nevojën e përmirësimeve të ndjeshme në cilësinë e shërbimeve. Në një treg gjithnjë e më konkurrues, mbajtja e klientëve aktualë dhe tërheqja e të rinjve kërkon strategji të qarta dhe angazhime të forta ndaj cilësisë.