
Është ndarë nga jeta në moshën 81-vjeçare regjisori, aktori dhe skenaristi shqiptar Leka Bungo. Lajmi u bë publik nga familjarët e tij, ndërsa ceremonia mortore do të zhvillohet këtë të mërkurë, në orën 16:00.
Vajza e tij, Alba Bungo, në një postim në rrjetet sociale, ka ndarë një foto krah të atit dhe ka bërë me dije se ai vuante prej kohësh nga një sëmundje e rëndë.
Profil i përgjithshëm
Leka Bungo lindi më 28 shkurt 1944 në Vlorë. Pas studimeve në shkollën “Aleksandër Moisiu”, ndoqi një kurs regjie pranë Institutit të Lartë të Arteve, duke nisur një aktivitet të zgjeruar në fushën e teatrit dhe televizionit.
Karriera në institucionet shtetërore
- Në fillimet e tij, Bungo punoi si regjisor në Teatrin “Bylis” në Fier.
- Më pas kaloi në Estradën e Shtetit, ku realizoi shfaqje me tematikë sociale.
- Pas viteve ’90 ndërmori një nismë për të themeluar teatrin “Rubairat”, por ky projekt nuk pati jetëgjatësi.
Veprimtaria jashtë Shqipërisë
Në vitin 2002, ai u vendos në Shtetet e Bashkuara të Amerikës, ku vazhdoi të merrej me shkrimin e skenarëve dhe dramave. Disa prej veprave më të përmendura janë:
- “Pabesia”
- “Pas fasadës”
Ai u shfaq edhe në role kinematografike, përfshirë interpretimin në filmin “Një djalë edhe një vajzë” (1990).
Debate dhe qëndrime
Figura e Leka Bungos nuk ishte pa polemika. Aktiviteti i tij në institucionet publike dhe pozicionimet e mëvonshme në hapësira të artit janë shoqëruar me diskutime lidhur me mënyrën e administrimit të projekteve dhe përfshirjet e tij në sektorë të ndjeshëm kulturorë, ku ka pasur kritika për favorizime dhe ndikime të debatueshme në politikat artistike.
Kur do të zhvillohet ceremonia mortore?
Të mërkurën, ora 16:00.
Cila ishte veprimtaria e tij në SHBA?
Pas emigrimit në SHBA në vitin 2002, ai vijoi të shkruante drama dhe skenare filmikë.
Çfarë polemikash kanë shoqëruar figurën e tij?
Ka pasur kritika për mënyrën e drejtimit të disa institucioneve kulturore dhe për përfitime personale gjatë periudhave të ndryshme të angazhimit të tij publik.
Me ndarjen nga jeta të Leka Bungos, përmbyllet një kapitull i gjatë i përfshirjes së tij në skenën teatrore dhe televizive shqiptare. Figura e tij mbetet e diskutueshme për shkak të vendimeve dhe rolit që luajti në sektorin e kulturës, sidomos gjatë dhe pas viteve të tranzicionit.