
Rritje e re në pagat e administratës dhe përditësim i strukturës shtetërore
Qeveria shqiptare ka miratuar një tjetër vendim për shtesë mbi pagë dhe ndryshime në strukturën e administratës publike, duke ndikuar drejtpërdrejt në të ardhurat e funksionarëve dhe nëpunësve civilë në disa nga pozicionet më të larta drejtuese.
Vendimi më i fundit i Këshillit të Ministrave sjell një përditësim të tabelave të pagave dhe strukturës së pagave për pozicionet si: zëvendësministra, prefektë, nënprefektë, sekretarë të përgjithshëm, koordinatorë dhe nëpunës të institucioneve të nivelit të lartë administrativ.
Rritje e ndjeshme për Sekretarët dhe Zëvendëssekretarët e Përgjithshëm
Sipas vendimit të miratuar, do të aplikohet një shtesë mujore prej 65,000 lekësh për nëpunësit që mbajnë titullin “Sekretar i Përgjithshëm” dhe “Zëvendëssekretar i Përgjithshëm”. Kjo shtesë vlerësohet si një rritje domethënëse që synon të përmirësojë motivimin dhe të ruajë performancën në nivelet më të larta drejtuese të shtetit.
Strukturë e ridizenjuar, koordinatori merr pozicion më të qartë
Vendimi përfshin gjithashtu ndryshimin e tabelave përkatëse, ku saktësohet edhe pozicioni i “koordinatorit”, i cili tashmë përcaktohet më qartë si pjesë e njësive të menaxhimit në varësi të Sekretarit apo Zëvendëssekretarit të Përgjithshëm. Kjo pritet të ndikojë në kategorizimin dhe nivelin e pagës për këtë rol.
Efektet financiare të vendimit përballohen nga buxheti i shtetit
Qeveria ka sqaruar se efektet financiare që vijnë nga zbatimi i këtij vendimi do të mbulohen nga buxheti i miratuar për Kryeministrinë për vitin 2025, dhe do të hyjnë në fuqi nga momenti i emërimit të nëpunësve në pozicionet përkatëse.
Kjo nismë konsiderohet si pjesë e një reforme më të gjerë për përmirësimin e kuadrit rregullator të pagave në administratë, e cila nisi vitin e kaluar dhe synon të sjellë më shumë efektivitet dhe drejtësi në shpërndarjen e të ardhurave për shërbimin civil.