Vetëm Makina Elektrike Nga Viti 2030? Përplasje Në BE Mes CDU Dhe Von Der Leyen Për Planin E Diskutueshëm

0

Një propozim i ri i Komisionit Evropian për të ndaluar makinat me djegie për flotat me qira dhe ato korporative që nga viti 2030, ka ndezur një stuhi polemikash në BE, duke sjellë në qendër të debatit përplasjen e qendrës së djathtë gjermane CDU me Presidenten e Komisionit, Ursula von der Leyen.

Sipas raportimit të BILD, Komisioni është duke shqyrtuar që nga viti 2030, kompani si Sixt, Europcar dhe të gjitha flotat korporative të lejohen të blejnë vetëm makina elektrike. Plani është pjesë e një strategjie për dekarbonizimin e transportit, por ka hasur në kundërshti të ashpër nga figura politike dhe përfaqësues të industrisë.

CDU godet fort: “Gabim i madh, sulm ndaj lirisë ekonomike”

Kryetari i CDU-së në Baden-Württemberg, Manuel Hagel, i është drejtuar me letër të hapur Ursula von der Leyen, duke deklaruar se:

“Një ndërhyrje e tillë nuk do të ishte vetëm një sulm ndaj lirisë së sipërmarrjes, por edhe një gabim i rëndë që nuk ka lidhje me realitetin.”

Ai theksoi se infrastruktura për karikimin e makinave elektrike është ende e paplotë, veçanërisht në zonat rurale, dhe karburantet sintetike apo motorët me djegie të përmirësuar duhet të mbeten si opsione teknologjike në tranzicionin ekologjik.

Kritika edhe nga Parlamenti Europian

Eurodeputeti i CDU-së, Jens Gieseke, zëdhënës për çështjet e transportit në grupin PPE, paralajmëroi se ndalimi i motorëve me djegie:

“Do të ishte një ndërhyrje masive në treg dhe një shuplakë për industrinë evropiane të automobilave.”

Ai kërkoi rishikimin e kufijve të CO₂ për flotat dhe mos përjashtimin e teknologjive alternative, në vend të një qasjeje të ngushtë që favorizon vetëm një opsion teknologjik.

Kancelari Merz: Industria është shtyllë e ekonomisë

Nga Berlini, pas një takimi me kryeministrin norvegjez, kancelari gjerman Friedrich Merz theksoi se:

“Industria automobilistike është një nga shtyllat e ekonomisë evropiane dhe përqendrimi vetëm te një teknologji mund të jetë i dëmshëm për kontinentin.”

Zhvillim teknik apo krizë politike?

Sipas Süddeutsche Zeitung, ky propozim ndodhet ende në fazën teknike dhe burokratike, por mungesa e konsensusit politik brenda Komisionit mund të sjellë një përplasje të fortë politike në muajt në vijim.

E ardhmja e automjeteve me motorë me djegie mbetet pezull në Evropë, ndërsa BE ndodhet përballë dilemës mes tranzicionit të shpejtë ekologjik dhe mbrojtjes së fleksibilitetit industrial.


Çfarë propozoi Komisioni Evropian për makinat?
Komisioni po shqyrton ndalimin e blerjes së makinave me djegie për flotat me qira dhe korporative duke filluar nga viti 2030.

Kush po e kundërshton këtë plan?
CDU në Gjermani, eurodeputetët konservatorë dhe përfaqësues të industrisë së makinave.

Cilat janë argumentet kundër?
Mungesa e infrastrukturës për karikim, imponimi i vetëm një teknologjie dhe rreziku për ekonominë industriale.

A është marrë vendimi përfundimtar?
Jo. Propozimi është ende në diskutim dhe nuk ka konsensus politik për zbatimin e tij.


Artikulli i mëparshëmSPAK mbyll fazën e tretë për kreun e BKH: Kandidatët testohen për lidership nën mbikëqyrjen e BE dhe SHBA
Artikulli i radhësZjarri Rrezikon Dukatin! Banorët Largojnë Bagëtinë, Frikë për Jetën dhe Fshatin