
Italia ka zyrtarizuar nisjen e njërit prej projekteve më ambicioze infrastrukturore të dekadave të fundit: ndërtimin e urës që do të lidhë Italinë kontinentale me ishullin e Siçilisë, përmes ngushticës së Mesinës. Projekti u konfirmua sot nga Ministria e Infrastrukturës, e drejtuar nga Matteo Salvini, dhe punimet pritet të fillojnë para përfundimit të kësaj vere.
Detajet e projektit
Ura do të jetë një strukturë e gjatësisë 3.6 kilometra, me dy kulla të larta 399 metra, të cilat do të mbajnë strukturën e pezulluar mbi ngushticën me rrymat më të forta detare në Evropë. Sipas autoriteteve italiane, kalimi përmes urës me automjet do të zgjasë rreth 15 minuta, duke reduktuar ndjeshëm kohën e transportit nga toka drejt Siçilisë.
Projekti, i cili kushton 13.5 miliardë euro, pritet të përfundojë në vitet 2032–2033.
Rezistencë ndaj tërmeteve dhe erërave ekstreme
Për shkak të natyrës sizmike të rajonit të Mesinës, ura është projektuar për të përballuar tërmete deri në magnitudën 7.7 si dhe erëra deri në 200 km/h. Kjo e bën atë një nga ndërtimet inxhinierike më të avancuara dhe më sfiduese në botë.
Salvini: “Një bast personal për të rilindur jugun”
Ministri Matteo Salvini e ka quajtur ndërtimin e urës një “bast personal”, që synon jo vetëm të lidhë dy pjesë të Italisë, por edhe të nxisë punësimin dhe zhvillimin ekonomik në jug.
- 120,000 vende të reja pune priten të krijohen gjatë fazës së ndërtimit
- Investimi do të ndihmojë në forcimin e lidhjeve tregtare, logjistike dhe ushtarake
Kundërshtime dhe shqetësime
Megjithatë, projekti ka hasur në kritika të ashpra nga opozita dhe organizatat mjedisore.
- Opozita paralajmëron për rrezikun e përfshirjes së mafies në tendera dhe kontrata ndërtimi, një problem i njohur në Italinë jugore
- Aktivistët mjedisorë kundërshtojnë impaktin ekologjik të ndërtimit në një nga zonat më të pasura me biodiversitet të Mesdheut
Ata kërkojnë që fondet të shkojnë më parë për përmirësimin e infrastrukturës ekzistuese si rrugët dhe hekurudhat që ndodhen në gjendje të rëndë në shumë rajone të Jugut.
Financim dhe objektiva strategjikë
Qeveria italiane do të financojë projektin me fonde kombëtare dhe evropiane, duke përfshirë edhe mbështetje nga programet e mbrojtjes.
Ura do të klasifikohet si infrastrukturë strategjike, që në rast të një konflikti do të përdoret për qëllime ushtarake dhe logjistike, çka justifikon përfshirjen e saj në shpenzimet për mbrojtjen kombëtare, me qëllimin e arrijes së objektivit 5% të PBB-së për mbrojtjen.
Një strukturë që do të zgjasë 200 vjet
Sipas inxhinierëve të përfshirë, “ura e Mesinës” do të jetë ura më e madhe në botë në kategorinë e saj dhe pritet të ketë një jetëgjatësi mbi 200 vjet. Ky ndërtim historik është vendosur të shndërrohet në simbolin e një Italie të bashkuar fizikisht dhe ekonomikisht.
Çfarë është “ura e Mesinës”?
Një projekt gjigant për ndërtimin e një ure që lidh Italinë me ishullin e Siçilisë, mbi ngushticën e Mesinës.
Sa kushton ndërtimi?
Projekti ka një kosto totale prej 13.5 miliardë euro.
Kur do të përfundojë?
Punimet pritet të zgjasin deri në vitet 2032–2033.
Cilat janë përfitimet ekonomike?
Parashikohet krijimi i 120,000 vendeve të reja pune, zhvillim rajonal dhe lehtësim i transportit.
Kush e kundërshton projektin?
Opozita politike, organizatat mjedisore dhe ekspertë të infrastrukturës që kërkojnë përmirësim të rrjetit ekzistues në vend.
Si do të financohet?
Me fonde nga buxheti kombëtar dhe BE-ja, pjesërisht edhe si investim në infrastrukturë strategjike për mbrojtje.