Motoristi I Wolt Tallet Me Klientin: A Trajnohen Punonjësit Në Shqipëri Nga Kompanitë Shumëkombëshe, Apo Edhe Vetë Ato “Shqiptarizohen”?

0

Një episod i shëmtuar ka ngritur dyshime serioze mbi cilësinë e shërbimit dhe standardet e trajnimit që kompanitë shumëkombëshe aplikojnë kur hyjnë në tregun shqiptar.

Rasti Që Shkaktoi Reagim Publik

Drejtuesi i Acromax, Aldor Nini, bëri publik një rast përmes rrjeteve sociale, ku një motorist i Wolt Albania refuzoi t’i dorëzonte porosinë në adresën e saktë të specifikuar në aplikacion. Në vend që të ngjitej në zyrë, korieri i tha klientit të dilte jashtë për të marrë porosinë. Kur klienti e pyeti pse nuk e respekton opsionin e “dorëzimit në adresë”, motoristi iu përgjigj me ironi:

“O gjigand, mos e do në tavolinë?”

Një fjali që u përjetua si mungesë respekti dhe fyerje e hapur ndaj klientit.

Problemi Struktural: Trajnim Apo Neglizhencë?

Ky incident ngre një pyetje thelbësore: a i trajnojnë realisht kompanitë shumëkombëshe punonjësit në Shqipëri sipas standardeve ndërkombëtare, apo kur hyjnë në tregun tonë, edhe vetë ato bien në kurthin e “shqiptarizimit” – duke lejuar sjellje të pakontrolluara, mungesë disipline dhe cilësi të dobët shërbimi?

Në tregje të tjera ku operon Wolt, një sjellje e tillë do të sillte pezullim të menjëhershëm të motoristit dhe kërkim faljeje publike. Në Shqipëri, mbetet për t’u parë nëse kompania do të marrë masa konkrete apo do ta mbyllë me heshtje rastin.

Çfarë Tregon Ky Rast

  • Mungesë kontrolli të brendshëm nga kompania
  • Neglizhencë ndaj opsioneve të paguara nga klienti
  • Deficit në kulturën e shërbimit

Ky nuk është thjesht një episod i izoluar, por një pasqyrë e një fenomeni më të gjerë: shumë kompani shumëkombëshe që hyjnë në tregun shqiptar përfitojnë nga mungesa e monitorimit dhe standardeve, duke rënë shpejt në “stil lokal” të ofrimit të shërbimeve – larg asaj që ofrojnë në vende të tjera.


Artikulli i mëparshëm(VIDEO) Zhegrova Mbërrin Te Juventusi, Pritet Me Flamurin E UÇK-Së