Air Albania Në Ditët E Saj Të Fundit: Pezullimi Që Vulosi Falimentimin E Pashpallur

0

Në një nga zhvillimet më të rënda për aviacionin civil shqiptar, Autoriteti i Aviacionit Civil ka pezulluar licencën e Air Albania-s, duke mbyllur praktikisht kapitullin e një kompanie që për shtatë vite u promovua si “krenaria e qiellit shqiptar”, por që në realitet funksionoi mbi borxhe, mungesë transparence dhe marrëveshje klienteliste.

Sipas burimeve pranë qeverisë dhe kompanisë, pezullimi është vendosur që në fillim të muajit dhe prej tre ditësh Air Albania nuk ka kryer asnjë fluturim. Vendimi është pa afat dhe qëndron në fuqi derisa kompania të përmbushë kërkesat ligjore të aviacionit civil — një skenar që ekspertët e industrisë e konsiderojnë thuajse të pamundur, duke marrë parasysh gjendjen e saj të rëndë financiare.

Operimet e bllokuara: biletat, rrezik mashtrimi

AAC ka ndaluar çdo aktivitet të Air Albania-s, ndërsa çdo shitje e biletave të reja konsiderohet potencialisht mashtruese. Të dhënat tregojnë se kompania nuk ka fluturuar që nga 7 dhjetori dhe ka anuluar vazhdimisht nisjet drejt Milanos dhe Stambollit. E ardhmja e saj, dikur simbol propagandistik i qeverisë, sot mbetet më e pasigurta në historinë e aviacionit kombëtar.

Shkëputja e Turkish Airlines: sinjali paralajmërues

Goditjen më të rëndë e dha Turkish Airlines, aksionari kryesor, i cili pak javë më parë njoftoi daljen nga partneriteti dhe shitjen e 49% të aksioneve. Në të njëjtën kohë, kompania turke investoi 300 milionë euro në Air Europa, duke i dhënë një mesazh të qartë tregut: aventura shqiptare kishte marrë fund.

Borxhe të padeklaruara dhe një faliment i mbajtur “pezull”

Air Albania është paditur në gjykata ndërkombëtare nga të paktën dy shoqëri të huaja për mospagesë të qirasë së avionëve. Ndërkohë, furnitorët, aeroportet, Tatimet dhe punonjësit presin shlyerjen e detyrimeve që vlerësohen në dhjetëra miliona euro.

Megjithatë, kompania nuk ka shpallur zyrtarisht falimentimin dhe nuk ka publikuar asnjë bilanc financiar. Mungesa e transparencës ka qenë një konstante që nga themelimi i saj në vitin 2018, kur qeveria shqiptare revokoi licencën e Albanian Airlines për t’i hapur rrugën një projekti të ri, të mbushur me retorikë por me thelb ekonomik të brishtë.

Një kompani e ngritur për propagandë, jo për treg

Burime të industrisë theksojnë se Air Albania kishte prej kohësh shenja të qarta se nuk operonte mbi bazë tregu. Kritikët kanë akuzuar se kompania shërbeu për të financuar udhëtimet me charter të kryeministrit dhe u mbajt artificialisht në këmbë për arsye imazhi politik, duke shkatërruar çdo mundësi zhvillimi të një linje kombëtare të qëndrueshme.

Pas disa vitesh premtime, realiteti është i pamëshirshëm

Pezullimi i licencës nga AAC shihet si goditja finale ndaj një kompanie të falimentuar në heshtje. Shtatë vite pas krijimit, Air Albania nuk arriti të ndërtonte një model funksional, nuk arriti të krijonte flotë, nuk arriti të mbante linja të qëndrueshme dhe nuk arriti të prodhonte fitim.

Ajo që mbeti në fund është një histori borxhesh, padish, anulimesh fluturimesh dhe përdorimi politik — një fund pa lavdi për një projekt që duhej të ishte ambicioz, por që u shndërrua në simbol të dështimit.

Air Albania sot është e ndalur, pa licencë, pa fluturime dhe pa perspektivë, duke lënë pas një boshllëk të madh në tregun ajror shqiptar dhe një pyetje edhe më të madhe: kush mban përgjegjësi për këtë katastrofë të paralajmëruar?

Artikulli i mëparshëmTrump Shkund Arenën Ndërkombëtare: “Ukraina Nuk Do Të Pranohet Kurrë në NATO”
Artikulli i radhësBelgjika Rihap Plaget E “Toyota Yaris”: Skandali Që Vijon Të Njollosë Gjykatat Shqiptare