Një projekt infrastrukturor shumë miliardë dollarësh po planifikohet për të krijuar lidhje të reja transporti midis Evropës dhe Azisë Perëndimore. Ky projekt do të përfshijë një rrugë të pandërprerë, e cila shtrihet për 1,200 kilometra, nga kufiri verior turk deri në Gjirin Persik në jug të Irakut.
Ky mega-projekt, që përfshin një rrjet rrugësh, hekurudhash, porte dhe qytetesh, synon të shkurtojë kohën e udhëtimit midis Azisë dhe Evropës, duke konkurruar drejtpërdrejt me Kanalin e Suezit, një nga rrugët më të rëndësishme tregtare në botë. Pas krijimit të një korridori tregtar që kalon përmes Turqisë, projekti pritet të zgjerohet në Evropë, duke forcuar pozitën globale të Irakut dhe duke përmirësuar ekonominë dhe infrastrukturën e tij të brendshme.
Zhvillimi i Portit të Madh Al Faw
Projekti i ri mbështetet në zhvillimin e Portit të Madh Al Faw, një port në Gjirin Persik që do të ndihmojë Irakun të shpërndajë eksportet e tij në të gjithë botën. Ky port konsiderohet si përpjekja më e madhe zhvillimore në historinë e vendit dhe është një pikë kyçe e projektit.
Në një ceremoni të fundit për dorëzimin e pesë dokesh të reja në port, Kryeministri i Irakut, Mohamed Shia al-Sudani, e cilësoi projektin si një themel të një ekonomie të qëndrueshme jo-naftësjellëse, që do të përfitojë Irakun dhe rajonin përreth. Sipas tij, projekti mund të përfundojë brenda tre vitesh.
Korridori drejt Evropës
Qëllimi përfundimtar i këtij mega-projekti është krijimi i një korridori të pandërprerë hekurudhor dhe rrugor nga Basra deri në Londër. Me një kosto të parashikuar prej 17 miliardë dollarësh, ky korridor mund të ofrojë një alternativë më ekonomike sesa Kanali i Suezit, falë kapacitetit të planifikuar të Portit të Madh Al Faw.
Ministri i Transportit të Irakut ka deklaruar se porti do të jetë në gjendje të presë anije të mëdha tregtare me një thellësi deri në 19.5 metra, duke shkurtuar kohën e transportit ndërmjet Azisë dhe Evropës nga 12 në 15 ditë krahasuar me Kanalin e Suezit.
Mbështetja ndërkombëtare
Projekti ka marrë mbështetje nga disa shtete të fuqishme, përfshirë Emiratet e Bashkuara Arabe dhe Katarin, të cilat kanë nënshkruar një memorandum mirëkuptimi. Megjithatë, Ministri irakian i Transportit, Razzaq Muhibis Al-Saadawi, theksoi se ky është një projekt thjesht ekonomik, pa ndonjë qëllim politik.
“Iraku dhe Turqia kanë avantazhe gjeografike që do t’i shfrytëzojmë për përfitimin e popujve tanë,” u shpreh ai.
Projekti i ri i Irakut paraqet një mundësi të jashtëzakonshme për të rritur pozitën ekonomike dhe politike të vendit në skenën ndërkombëtare. Me një potencial të madh për të ndryshuar rrugët globale të tregtisë, korridori Basra-Londër mund të sjellë përfitime të mëdha ekonomike dhe strategjike për rajonin dhe përtej.
FAQJA KRYESORE BOTA Iraku nis projektin gjigant prej 17 miliardë dollarësh që rivalizon Kanalin e...