Kufizimi i automjeteve në Shqipëri: Sfidat dhe propozimet e ekspertëve

0

Në një përpjekje për të zgjidhur problemet e trafikut dhe ndotjes në qytetet e mëdha të Shqipërisë, qeveria ka propozuar një projektligj për kufizimin e përdorimit të automjeteve sipas targave, bazuar në ndarjen tek-çift. Ky propozim ka ngjallur debat të gjerë dhe ka hasur kundërshtime nga ekspertët e transportit dhe qytetarët.

Sfida kryesore: mungesa e alternativave

Eksperti i sigurisë rrugore, Arben Luzi, thekson se Shqipëria nuk ka infrastrukturën e nevojshme për të mbështetur një plan të tillë. “Shërbimi urban lë shumë për të dëshiruar. Nuk kemi trol, tramvaj apo metro për të plotësuar nevojat e qytetarëve që duhet të shkojnë në punë ose aktivitete të tjera,” deklaroi ai në një intervistë për RTSH.

Luzi vëren se implementimi i projektligjit do të ishte jo vetëm i vështirë, por edhe penalizues për përdoruesit e rrugës. Ai shprehet se zgjidhja nuk mund të jetë rritja e gjobave, por përmirësimi i infrastrukturës dhe shërbimeve të transportit publik.

Propozimet e ekspertëve

Për të përmirësuar situatën aktuale, Luzi dhe ekspertë të tjerë sugjerojnë masa të mëposhtme:

1. Investime në transportin publik: Vendosja e tramvajit dhe linjave të trenit në Tiranë dhe qytete të tjera kryesore.


2. Zhvillimi i shërbimit të troleve dhe metrove: Krijimi i sistemeve të transportit të integruar veri-jug dhe lindje-perëndim.


3. Përdorimi i teknologjive të reja: Vendosja e sistemit të menaxhimit të trafikut për të lehtësuar qarkullimin.


4. Inkurajimi i përdorimit të biçikletave dhe ecjes: Ndërtimi i korsive të sigurta për biçikleta dhe hapësirave për këmbësorët.



Reagimet qytetare dhe impakti social

Qytetarët kanë shprehur shqetësime për ndikimin që ky kufizim do të ketë në përditshmërinë e tyre. Për shumë prej tyre, makina është mjeti i vetëm për të shkuar në punë apo për të përmbushur nevojat e përditshme, duke pasur parasysh mungesën e alternativave të tjera të transportit.

Në rast se projektligji miratohet në formën aktuale, Shqipëria mund të përballet me rritje të pakënaqësive publike, sidomos në zonat urbane ku trafiku është një problem i vazhdueshëm.

Plani kombëtar dhe qëllimet afatgjata

Projektligji është pjesë e një plani kombëtar për të minimizuar ndotjen dhe për të përmirësuar cilësinë e jetës në qytete. Ai përfshin edhe promovimin e transportit publik, caktimin e taksave të qarkullimit, dhe përdorimin e teknologjive të reja për menaxhimin e trafikut.

Ndërsa synimi është i qartë, suksesi i këtij plani do të varet nga zbatimi i masave alternative dhe investimet në infrastrukturë, për të siguruar një tranzicion të qetë dhe të drejtë për qytetarët.

Artikulli i mëparshëmGjithçka që duhet të dini për zgjedhjet parlamentare të 9 shkurtit në Kosovë ( E PLOTË )
Artikulli i radhësBerishës i duhet të sulmojë Agron Shehajn! Sa rrezikon PD-ja prej nismës së ish-deputetit të saj?