
Spektakli që dikur pretendohej si majë e argëtimit televiziv në Shqipëri, Big Brother VIP, ka degraduar në mënyrë të turpshme në një arenë dhune, ofendimesh dhe shkeljesh të rënda etike. Në një ngjarje që ka tronditur opinionin publik, konkurrenti Jozefin Marku është filmuar teksa godet pabesisht një prej personazheve më të njohur të këtij edicioni, duke e lënë pa ndjenja në mes të shtëpisë së famshme. Pamjet janë transmetuar pa asnjë ndërhyrje nga stafi i sigurisë, të cilin produksioni nuk e ka siguruar në vend, duke e bërë incidentin edhe më të rëndë.
Dhunë në transmetim të drejtpërdrejtë, ndërkohë që publiku shikon pa filtra.
Kujtojmë se Jozi ishte përjashtuar më parë nga formati për deklaratat raciste dhe ofendimet e rënda ndaj të njëjtit personazh, duke e quajtur publikisht “kopil shkine” – një shprehje fyese me ngarkesë të theksuar urrejtjeje. Por pavarësisht kësaj, produksioni i Top Channel e riktheu atë në garë me justifikimin se “është rikthyer nga publiku”, duke shkelur çdo standard etik dhe moral të një formati televiziv.
Top Channel dështon rëndë edhe në gjysmëfinalen e madhe.
Në vend që të ofrojë një mbrëmje spektakolare, finalja e pjeshme e Big Brother VIP u shndërrua në një skenë dhune, pa asnjë filtër përpara syve të qindra mijëra shikuesve. Top Channel, një media me pretendime për cilësi dhe ndikim, dështoi në menaxhimin e situatës, duke ekspozuar mungesën e kontrollit dhe dëshirën për klikime në kurriz të etikës mediatike dhe sigurisë së konkurrentëve.
Çfarë ndodhi konkretisht në shtëpinë e Big Brother?
Jozefin Marku goditi një konkurrent, duke e lënë pa ndjenja, ndërkohë që asnjë ndërhyrje nuk ndodhi nga stafi i sigurisë.
A ka pasur precedent nga ana e këtij konkurrenti?
Po. Ai ishte përjashtuar më parë për deklarata raciste, por u rikthye nga produksioni në një vendim të kontestueshëm.
Si reagoi produksioni?
Nuk pati asnjë ndërhyrje gjatë incidentit.
Big Brother VIP nuk është më një spektakël – është një pasqyrë e shkatërrimit moral të medias shqiptare kur gjithçka i nënshtrohet audiencës dhe sensacionalizmit.