Meta Nën Hetim në Itali për Instalimin e Inteligjencës Artificiale në Whatsapp Pa Lejen e Përdoruesve

0

Autoriteti italian i Antitrustit ka hapur një hetim ndaj gjigandit teknologjik Meta, për shkak të dyshimeve se kompania ka shkelur rregullat e konkurrencës së Bashkimit Europian përmes integrimit të Inteligjencës Artificiale (IA) në aplikacionin e njohur të komunikimit Whatsapp.

Një zëdhënës i Autoritetit italian bëri të ditur se hetimi është ndërmarrë në bashkëpunim të ngushtë me autoritetet përkatëse të BE-së dhe se më 29 korrik 2025, në bashkëpunim me policinë financiare italiane, janë kontrolluar zyrat e filialit italian të kompanisë Meta në Milano.

Akuza: Instalimi i Meta AI pa miratim të përdoruesve

Autoritetet italiane e akuzojnë Metën se ka instaluar chatbot-in e saj “Meta AI” në Whatsapp pa marrë pëlqimin e qartë dhe eksplicit të përdoruesve. Sipas tyre, ky veprim jo vetëm që bie ndesh me të drejtat e konsumatorëve, por gjithashtu i jep Metës një avantazh të padrejtë në treg duke i orientuar përdoruesit drejt ofertave dhe shërbimeve të saj.

Një problem tjetër i ngritur nga Antitrust-i është se përdoruesit janë të detyruar të instalojnë një aplikacion të dytë të Inteligjencës Artificiale nëse nuk duan të përdorin “Meta AI”, gjë që sipas tyre, kufizon konkurrencën në tregun e IA-së.

Meta mbron pozicionin e saj

Meta nga ana tjetër i ka mohuar akuzat dhe ka theksuar se lidhja e shërbimeve të saj të IA me Whatsapp-in ofron një përvojë të përmirësuar për përdoruesit. “Aksesi falas në funksionet tona të Inteligjencës Artificiale u jep miliona italianëve mundësinë të përdorin teknologjinë në një ambient të njohur dhe të besueshëm,” thuhet në një deklaratë të kompanisë.

Pasojat e mundshme

Nëse akuzat ndaj Meta-s konfirmohen, kompania mund të përballet me gjoba të rënda që shkojnë deri në 10% të xhiros së saj globale vjetore, siç parashikojnë rregullat e BE-së për shkeljen e ligjit të konkurrencës.

Përplasja BE–Meta për reklamat politike

Hetimi aktual vjen në një moment tensioni të shtuar midis BE-së dhe Meta-s. Ditët e fundit, Meta ka deklaruar se do të ndalojë reklamat politike në platformat e saj në BE duke filluar nga tetori 2025, për shkak të “pasigurisë ligjore” që krijojnë rregulloret e reja europiane. Sipas një zëdhënësi të kompanisë, udhëzimet e BE-së janë të paqarta dhe të vështira për t’u zbatuar në praktikë.

Ndërkohë, drejtuesi i Meta-s, Mark Zuckerberg, ka kritikuar publikisht këto rregullore, duke i cilësuar si një formë të “censurës” nga Brukseli.

Ky hetim shënon një përballje të re mes BE-së dhe një prej kompanive më të mëdha teknologjike në botë, duke hedhur dritë mbi tensionet mes rregullatorëve europianë dhe korporatave që kontrollojnë platformat më të përdorura të komunikimit dhe reklamimit në botë.


Artikulli i mëparshëmSkandal Në Barcelonë: Prindërit Braktisin Djalin 10-Vjeçar Në Aeroport Sepse I Skadoi Pasaporta
Artikulli i radhësRikthim Strategjik Te Milani: Adriano Galiani Si Super-Konsulent