Apple sapo njoftoi lançimin e e saj të fundit të iPhone, por disa analistë thanë se kompania nuk arriti të adresonte një pikë kyçe: Pse konsumatori mesatar duhet të sigurojë 1,000 dollarë ose më shumë për modelin e saj të ‘nivelit të lartë’.
Kompania ndryshoi formacionin e saj në mënyrë që iPhone 12, pasardhësi i drejtpërdrejtë i iPhone 11, të shitet për 799 dollarë. Kjo pasohet nga iPhone 12 Pro dhe iPhone 12 Pro Max përkatësisht për 999 dollarë dhe 1,099 dollarë.
Por i vetmi ndryshim kryesor midis modeleve duket se janë aftësitë e kamerës dhe një bazë më e madhe e hapësirës ruajtëse. Analistët e Deutsche Bank theksuan se kompania nuk arriti të tregojë ndonjë ndryshim midis procesorëve të modeleve, jetëgjatësisë së baterisë ose teknologjisë së ekranit.
Modelet iPhone 12 dhe modelet iPhone 12 Pro mund të dallohen nga lentet shtesë të kamerës në këtë të fundit. Modelet Pro përfshijnë një lente telefoto përveç lenteve të gjera dhe ultrawide dhe sensorë më të mëdhenj të kamerës që lejojnë më shumë dritë për foto më të mira. Ai gjithashtu përmban një sensor të ri lidar në pjesën e pasme, i cili Apple tha se do të përmirësojë tiparet e realitetit të shtuar dhe fotot portrete me dritë të ulët.
Por kjo kryesisht ka rëndësi për fotografët seriozë, jo për konsumatorin mesatar. Vitin e kaluar, iPhone 11 ishte iPhone më i shitur në tremujorin e festave. CEO i Apple Tim Cook më parë tha se kompania “goditi çmimin e duhur” me iPhone 11 kur diskutonte pajisjen.
Pasi Apple njoftoi telefonat, UBS tha në një shënim hulumtues se parashikon që vetëm 25% e iPhone-ëve totale të shitura në vitin 2021 fiskale do të jenë variantet e saj Pro, ndërsa 38% do të jenë modeli me çmim më të ulët, për shkak të pikës fillestare të Pro 999 $.
“Duke pasur parasysh të gjitha tiparet e ofruara për iPhone 12, propozimi i vlerës për iPhone 12 Pro në thelb vjen deri te cilësia e kamerës. Dhe kamera me të vërtetë duket mahnitëse por kamera është ndryshuesi i vetëm midis iPhone 12 dhe iPhone 12 Pro, ”shkruajnë analistët e Raymond James.