Edi Rama, arkitekti i një kaosi: Kufizimi i qarkullimit, një tjetër goditje ndaj qytetarëve

0

Në një akt që vetëm sa thellon distancën midis pushtetit dhe qytetarëve, qeveria e Edi Ramës ka propozuar kufizimin e qarkullimit të automjeteve bazuar në targat e tyre. Kjo masë, e përfshirë në Planin Kombëtar për Energjinë dhe Klimën, nuk është asgjë më shumë se një tjetër manovër për të zhvendosur vëmendjen nga dështimet katastrofike të qeverisë dhe për të ngarkuar popullin me barrën e gabimeve të saj.

Betonizimi dhe ndotja, trashëgimia e Ramës

Edi Rama, kryeministri që ka betonizuar Shqipërinë nga veriu në jug, po përpiqet tani të fajësojë qytetarët për ndotjen mjedisore. Ndërsa kullat shumëkatëshe dhe projektet e betonit vazhdojnë të mbijnë në çdo cep të Tiranës dhe qyteteve të tjera, hapësirat e gjelbra po zhduken me shpejtësi. Në vend që të përballet me këtë realitet, Rama zgjedh të ndëshkojë ata që kanë nevojë për automjetet e tyre për të mbijetuar në një vend me transport publik pothuajse inekzistent.

Transporti publik në gjendje katastrofike

Shqipëria, nën udhëheqjen e Ramës, është i vetmi vend në Evropë pa një sistem të integruar të transportit publik. Nuk ka tren, nuk ka metro, dhe autobusat janë të vjetëruar, të mbipopulluar dhe të paaftë për të përmbushur nevojat e popullsisë. Premtimet për “autobusë elektrikë” dhe “modernizim të transportit urban” mbeten vetëm në letër, pa asnjë shenjë përparimi të prekshëm.

Në këto kushte, kufizimi i qarkullimit të automjeteve është një masë absurde dhe e papërgjegjshme. Qytetarët nuk kanë alternativa të besueshme dhe detyrohen të mbështeten në automjetet e tyre private për çdo lëvizje.

Rritja e taksave dhe penalizimet për qytetarët

Nën maskën e mbrojtjes së mjedisit, qeveria ka rritur taksat për automjetet e vjetra, duke goditur më së shumti ata që nuk kanë mundësi të blejnë makina të reja. Kjo masë është një tjetër dëshmi e mënyrës se si qeveria e Ramës favorizon të pasurit dhe margjinalizon shtresat e mesme dhe të ulëta.

Të gjithë e dimë që masat për ndalimin e regjistrimit të automjeteve të dorës së dytë dhe tarifat shtesë për automjetet e vjetra nuk kanë për qëllim zbutjen e ndotjes, por rritjen e të ardhurave për buxhetin e qeverisë, që më pas përdoren për projekte klienteliste dhe fasada boshe.

Hipokrizia e Ramës: Fajëson qytetarët për dështimet e tij

Edi Rama ka ndërtuar një sistem ku qytetarët janë gjithmonë fajtorët, ndërsa qeveria është imune ndaj çdo përgjegjësie. Përse ndotja është rritur? Për shkak të betonizimit masiv, shkatërrimit të pyjeve dhe mungesës së politikave të qëndrueshme urbane – të gjitha këto nën drejtimin e Ramës. Por kryeministri zgjedh të fajësojë qytetarët dhe makinat e tyre të vjetra, duke injoruar rolin e tij dhe të qeverisë së tij në përkeqësimin e situatës.

Një trashëgimi e errët për Shqipërinë

Në vend që të ndërtojë një të ardhme të qëndrueshme, Edi Rama po ndërton një trashëgimi të bazuar në korrupsion, betonizim dhe politika të papërgjegjshme. Kufizimi i qarkullimit të automjeteve është vetëm një tjetër simptomë e një sistemi të kalbur që favorizon të pasurit dhe lë qytetarët e zakonshëm të mbajnë barrën e çdo dështimi.

Qytetarët shqiptarë meritojnë një qeveri që mbron interesat e tyre, jo një regjim që i përdor ata si mjet për të mbuluar dështimet dhe korrupsionin. Për aq kohë sa Rama vazhdon të udhëheqë, Shqipëria do të vazhdojë të zhytej më thellë në krizë dhe kaos. Koha për ndryshim është tani, përpara se vendi të shkatërrohet plotësisht nga politikat destruktive të tij.

Artikulli i mëparshëmVrasja në Shkodër: Mister rreth ekzekutimit të 33-vjeçarit në Dragoç
Artikulli i radhësRritja e çmimit të cigareve: Akciza që prek xhepin e shqiptarëve pa ulur duhanpirjen