Bypass-i I Vlorës, Dy Vite Pas Inaugurimeve: Punimet Vazhdojnë, Kostot Rriten, Premtimet Shkërmoqen

0

Vepra Që U Shpall E Mbaruar, Por Që Ende Ka Kantiere Të Hapura

Vlorë – Premtimet e bujshme, inaugurimet festive dhe postimet propagandistike në rrjetet sociale nuk kanë arritur të fshehin realitetin: Bypass-i i Vlorës, edhe pse i shpallur i përfunduar dy herë nga qeveria, mbetet një vepër e papërfunduar, me kantierë të hapur dhe mungesë të elementëve bazë të sigurisë.

13 Milionë Euro Shtesë Dhe Asnjë Transparencë

Projekti i reklamuar fillimisht me një kosto prej 56 milionë eurosh, ka arritur tashmë vlerën 69.2 milionë euro, duke shtuar 13 milionë euro shtesë në faturë pa ndonjë arsyetim teknik të detajuar nga Autoriteti Rrugor Shqiptar (ARRSH). Ndërkohë, premtimet për përfundim në mars 2024 janë zëvendësuar me një afat të ri: 31 korrik 2025.

Inaugurime Të Rreme Dhe Postime Elektorale

Ministrja e Infrastrukturës Belinda Balluku dhe vetë kryeministri Edi Rama kanë përdorur në mënyrë të përsëritur këtë vepër në retorikën e tyre elektorale. Nga deklarata si “vepra ka përfunduar” deri te videot me pamje të montuara, mesazhi i qeverisë ka qenë i qartë: vepra është funksionale. Por realiteti në terren – me skarpata të pa përfunduar, rrëshqitje dherash dhe ndërhyrje të papërfunduara në zona si Kaninë dhe Babicë – tregon të kundërtën.

Rrëshqitje, Devijime, Protesta Dhe Rrjete Inxhinierike Të Zhvendosura

Sipas ARRSH-së, vonesat janë shkaktuar nga problematika gjeoteknike, zhvendosje rrjetesh infrastrukturore (OST, OSHEE, UKT), si dhe kërkesa të komuniteteve lokale dhe bashkive përgjatë gjurmës. Ndërhyrjet për shpronësime dhe devijime në zonat e ndjeshme si varrezat e Babicës kanë sjellë rrjedhimisht një zinxhir vonesash, që duket se do ta mbajnë këtë projekt të papërfunduar për një kohë të gjatë.


A ka përfunduar vërtet Bypass-i i Vlorës?
Jo. ARRSH vetë ka pranuar se punimet janë ende në vijim dhe rruga nuk është marrë ende në dorëzim përfundimtar.

Sa ka kushtuar në total kjo vepër?
69.2 milionë euro – nga të cilat 13 milionë janë investim shtesë i qeverisë shqiptare.

Cila është kostoja për kilometër?
Rreth 2.4 milionë euro për kilometër.

Kur pritet të mbyllet projekti?
Sipas ARRSH-së, më 31 korrik 2025, megjithëse ky afat është i disati që shtyhet.

A ka pasur protesta apo kundërshti nga banorët?
Po. Komunitetet në Kaninë dhe Babicë kanë kundërshtuar segmentet që prekin pronat dhe varrezat.


Në përfundim, Bypass-i i Vlorës mbetet një simbol i zvarritjes administrative, rritjes së kostove dhe propagandës qeveritare që nuk përputhet me realitetin në terren. Premtimet për përfundim, të shoqëruara me flamuj dhe postime politike, po zëvendësohen çdo vit nga justifikime teknike dhe afate të reja që nuk mbahen kurrë.


Artikulli është bazuar në raportimin e Faktoje.al dhe të dhënat zyrtare të ARRSH.

Artikulli i mëparshëmZegjineja E Roskovecit: Një Personazh Grotesk Që Humb Mandatin Me 10 Vota
Artikulli i radhësArrestime Te Bankers Petroleum: Administratori Kinez Në Pranga, Hetime Për Evazion Tatimor Dhe Manipulim Të Bilanceve