“Ilaçi” më i mirë kundër pandemisë ekonomike… Interneti

0

Kërcënimi nga kriza e koronavirusit ka qenë veçanërisht i mprehtë për bizneset në Spanjë, ku 4 nga 5 ndërmarrjet e vogla dhe të mesme nuk janë të pajisura për të shitur në internet. Shitjet për kokë në internet arritën në 275 dollarë vitin e kaluar në Spanjë, sipas hulumtuesit të tregut Euromonitor International, krahasuar me 813 dollarë në Gjermani dhe 1.551 dollarë në SHBA.

Në Spanjë dhe pjesë të tjera të kontinentit, shpërthimi i koronavirusit ka përshpejtuar atë që kishte qenë një përqafim hezitues i tregtisë elektronike. Vetëm 17% e bizneseve me 249 ose më pak të punësuar shesin në internet në Bashkimin Evropian, sipas Eurostat.

Për të ndihmuar në shpejtimin e tranzicionit, zyrtarët evropianë janë duke caktuar një pjesë të një pakete shpëtimi ekonomik të propozuar prej 750 miliardë eurosh (847 miliardë dollarë) për investime në inteligjencën artificiale, të dhënat dhe infrastrukturën e ‘cloud’ dhe rrjetet mobile 5G. “Është një domosdoshmëri absolute të investosh në dixhitalizimin e kompanive në mënyrë që ato të jenë më konkurruese,” tha nënkryetari i Bankës Qendrore Evropiane Luis de Guindos në maj.

Kompanitë me një prani dixhitale kanë një avantazh të veçantë gjatë një pandemie që detyron miliona njerëz të qëndrojnë në shtëpi, dhe ata do të vazhdojnë të jenë në këmbë, pasi karantina kufizon ndërveprimet ditore për muajt e ardhshëm.

Ekonomistët në bankën qendrore të Spanjës thonë se blerjet në internet si përqindje e shitjeve totale u rritën në 22%, nga 15%, gjatë mbylljes së vendit.

Bizneset që kanë shtuar aftësi të tregtisë elektronike mund të tërheqin një klientelë më rinore dhe të bëhen më të afta të përballojnë recesionin. Efekti kumulativ i këtyre investimeve mund, me kalimin e kohës, të nxisë rritjen e produktivitetit, i cili ka qenë i ngadaltë në pjesën më të madhe të Evropës.

Kur goditi pandemia, të katër tregjet që tashmë ishin duke shitur në internet panë një rritje mesatare prej 15% në shitjet totale në krahasim me një vit më parë, në sajë të një nxitje të madhe në blerjet online, pjesërisht nga familjet më të reja.(SCAN, Bloomberg)

Artikulli i mëparshëmKreu i Akademisë së Shkencave në Petersburg nën akuzë për tradhti: U shiti sekrete kinezëve
Artikulli i radhësFacebook mund të mos lejojë më lajme, mesazh portaleve: Nuk kemi nevojë për ju