“Giro d’Italia” Në Shqipëri: Mediat Ndërkombëtare Rrëzojnë Propagandën e Ramës – Kaos, Trafik dhe Asfalt në Minutën e Fundit

0

Vetëm 48 orë para zgjedhjeve, ngjarja që kryeministri Edi Rama e ka cilësuar si “sukses ndërkombëtar” për Shqipërinë, po shpërbëhet publikisht nga drejtuesit sportivë të ekipeve çiklistike dhe media të huaja.

“Giro d’Italia”, gara më prestigjioze e çiklizmit në Europë, ka zbritur në Shqipëri për tri etapa simbolike – por në vend të lavdisë, po prodhon kritika dhe zhgënjim ndërkombëtar.


7 Milionë Euro Propagandë Parazgjedhore

Në të njëjtën ditë kur qeveria njoftoi shkurtimin e 34 milionë eurove nga fondet për ilaçe dhe arsim, Edi Rama firmosi marrëveshje për 7 milionë euro të buxhetit publik për të sjellë “Giro”-n në Surrel dhe Tiranë. Por ndërkohë që kutitë e votimit janë shpërndarë, çiklistët ankohen për rrugë të pashtruara, trafik dhe rrezik për jetën.


“Eksploruam Tiranën me makinë, ishte shumë e rrezikshme”

Gianni Meersman, drejtori sportiv i ekipit Alpecin-Deceuninck, i tha Cycling News se eksplorimi i rrugëve në Tiranë me biçikletë ishte i pamundur për shkak të trafikut dhe punimeve në rrugë.

“E eksploruam me makinë. Kur pamë Astanën në mes të trafikut, vendosëm të mos rrezikonim. Ishte jashtëzakonisht e rrezikshme.”

Wout van Aert nga skuadra Visma përshkroi situatën si “e paparashikueshme”, duke theksuar se asfaltimi i rrugëve ishte ende duke ndodhur vetëm një ditë para garës.


Fakte që rrëzojnë propagandën zyrtare

  • Punimet rrugore në minutën e fundit, të dokumentuara nga faqja daneze Feltet, tregojnë qartë se garës i është dhënë prioritet politik, jo organizativ.
  • Ekipet janë detyruar të reduktojnë praktikën në Shqipëri, ndërsa rrugët në kryeqytet dhe në itinerarin Durrës–Tiranë–Vlorë nuk kanë qenë të sigurta.
  • Çiklistët flasin për rrezik, jo për krenari kombëtare.

Pse është kritikuar “Giro d’Italia” në Shqipëri?
Për shkak të rrugëve të pashtruara, trafikut kaotik dhe përgatitjeve të dobëta vetëm pak orë para garës.

Cila është akuza kryesore ndaj qeverisë?
Që ka përdorur një event ndërkombëtar si mjet propagandistik elektoral, duke shpenzuar miliona ndërsa shkurton fonde për sektorë jetikë.

Kush i ka bërë kritikat?
Drejtuesit e ekipeve ndërkombëtare, mediat sportive si Cycling News dhe Feltet, dhe vetë çiklistët elitarë që refuzuan të ushtrohen në rrugët e Tiranës.

Çfarë përfaqëson kjo për votuesit?
Një sinjal se show mediatik është mbi mirëqenien publike, dhe se propaganda e shndërron Shqipërinë në një pistë elektorale, jo në vend të zhvilluar.


Artikulli i mëparshëmSPAK Zbulon Skemën e Blerjes së Votave nga PSD në Malësi të Madhe: Ardian Hysa Nën Hetim, Komunikime për Kartat dhe Paratë
Artikulli i radhësDonald Trump Godet Sërish Kinën: Rrit Me 80% Tarifat Doganore