
Filmi i ri i Disney-t “Borëbardha”, një rikrijim në versionin live-action i përrallës klasike të vitit 1937, ka zënë vendin e parë në arkëtimet e fundjavës në Amerikën e Veriut, edhe pse është pritur me kritika të shumta dhe të përziera nga recensentët.
Sipas të dhënave të “Box Office Mojo”, filmi ka arkëtuar rreth 87.3 milionë dollarë globalisht në fundjavën e parë të shfaqjes, ku afërsisht gjysma e kësaj shume vjen nga tregu amerikan. Megjithatë, rezultati është nën pritshmëritë për një prodhim që ka kushtuar mbi 270 milionë dollarë.
Një film që ndezi polemika përpara shfaqjes
Që në fazën e promovimit, “Borëbardha” u përfshi në polemika të forta. Pati reagime për zgjedhjen e aktores Rachel Zegler, me origjinë kolumbiane, për rolin kryesor, ndërkohë që deklaratat e saj pro-palestineze dhe ato pro-izraelite të Gal Gadot, e cila interpreton Mbretëreshën e Keqe, ndezën më tej debatet politike dhe shoqërore.
Gjithashtu, kritika të forta janë ngritur mbi mënyrën se si filmi trajton figurat e xhuxhëve – duke përdorur personazhe të krijuar me teknologji CGI në vend të aktorëve realë – një vendim që ka krijuar ndasi në publik dhe brenda industrisë së filmit.
Dështim në tregun kinez
Në Kinë, një nga tregjet më të rëndësishme të kinemasë globale, filmi nuk u rendit as në pesë filmat më të ndjekur gjatë fundjavës së parë. Sipas platformës EntGroup, “Borëbardha” arkëtoi më pak se 1 milion dollarë në tre ditët e para të shfaqjes në kinematë kineze.
“Polemikat e shumta duket se e kanë zbehur dukshëm tërheqjen e këtij filmi,” tha për BBC analisti i industrisë, Patrick Frater, duke shtuar se filmat e Hollivudit nuk po tërheqin më vëmendjen që kishin në tregjet aziatike përpara pandemisë.
Kritikat ndahen mes zhgënjimit dhe lavdërimit të kufizuar
Në platformën “Rotten Tomatoes”, filmi mban një vlerësim prej 44% nga kritikët, ndërkohë që publiku e ka vlerësuar më pozitivisht me 73%.
Kritiku i The Times, Kevin Maher, shkroi: “Besojeni ‘anti-hypen’, është vërtet aq i keq”. Ndërkohë, David Rooney nga “The Hollywood Reporter” e cilësoi filmin “kryesisht tërheqës”.
Në një analizë për BBC-në, kritiku Nicholas Barber e përshkroi filmin si “një përzierje marramendëse” me “xhuxhë të frikshëm në CGI” dhe “ton të paqartë”, por shtoi se nuk është një dështim i plotë.
Identiteti i paqartë i Disney-t në kohë të ndjeshme
“Borëbardha” është bërë simbol i përplasjeve të vazhdueshme mes traditës dhe rikonceptimeve moderne të figurave klasike. Disney ndodhet përballë sfidës për të rifituar besimin e një audience gjithnjë e më të polarizuar, ndërsa përpiqet të ruajë suksesin komercial.