
Pas muajsh propagande për një sezon turistik “rekord”, kryeministri Edi Rama ka pranuar për herë të parë se realiteti është krejt ndryshe: plazhet janë bosh dhe situata nuk i ngjan aspak suksesit që qeveria ka reklamuar. Në një deklaratë që zyrtarisht e cilëson “masa radikale” për vitin e ardhshëm, Rama shënjestron bizneset si fajtorët kryesorë, duke i akuzuar për çmime të larta dhe mungesë strategjie, por pa marrë asnjë përgjegjësi për politikat e qeverisë që kanë ndikuar drejtpërdrejt në këtë dështim.
Nga “Suksesi” në Pranimin e Realitetit
Vetëm pak javë më parë, qeveria dhe mediat pranë saj prodhonin kronika të porositura për të treguar se Shqipëria po konkurron me Greqinë e Kroacinë për turistët e huaj. Por mesi i gushtit solli një pamje ndryshe: plazhe bosh, ulje drastike të rezervimeve dhe biznese të mbyllura para kohe. Rama, për herë të parë, pranoi publikisht se “situata nuk është siç e kemi shitur”.
Faji i Bizneseve, Heshtje për Qeverinë
Sipas Ramës, një pjesë e industrisë së turizmit “po i bën gropën vetes” me çmime të larta dhe filozofinë “kap sa të kapësh sot”. Ai paralajmëroi se kjo do të dëmtojë investimet afatgjata dhe imazhin e vendit. Por kryeministri nuk tha asnjë fjalë për:
- Ndërtimet dhe punimet publike të hapura në kulmin e sezonit.
- Politikat tatimore dhe tarifat që rëndojnë mbi sektorin.
- Kaosin urbanistik dhe mungesën e infrastrukturës.
- Problemet me promovimin real dhe jo propagandistik të Shqipërisë si destinacion turistik.
“Masa Radikale” për Plazhet
Rama deklaroi se vitin e ardhshëm bashkitë do të kenë më shumë fuqi për menaxhimin e plazheve dhe se do të ketë “shkundje të pushtetit vendor”. Megjithatë, ky premtim mbetet i paqartë dhe i ngjan më shumë një zhvendosjeje të vëmendjes sesa një plan konkret për të përmirësuar situatën.
Një Model që Po Humb Konkurrencën
Ekspertët e turizmit paralajmërojnë prej vitesh se modeli i zhvillimit të sektorit në Shqipëri është i pambështetur në standarde, i fokusuar tek fitimi afatshkurtër dhe i papërgatitur për konkurrencën rajonale. Ndërsa qeveria promovon imazhin e Shqipërisë me fushata të shtrenjta marketingu, realiteti në terren tregon rënie të vizitorëve dhe zhgënjim te ata që e vizitojnë.
Pse plazhet janë bosh këtë vit?
Kombinimi i çmimeve të larta, konkurrencës nga destinacionet fqinje dhe menaxhimit të dobët ka larguar turistët.
A ka pranuar qeveria dështimin?
Po, por vetëm pjesërisht. Rama e ka pranuar situatën, por ia ka hedhur fajin bizneseve dhe pushtetit vendor, duke mos adresuar rolin e politikave qeveritare.
Çfarë do të thotë “masa radikale”?
Kryeministri nuk dha detaje, por premtoi ndryshime në menaxhimin e plazheve nga bashkitë vitin e ardhshëm.
A mund të ndryshojë kjo situatë?
Po, por kërkon një strategji kombëtare të bazuar në standarde, çmime të arsyeshme dhe promovim të sinqertë, jo propagandë.
Ja versioni i plotësuar me seksion shtesë “Çfarë fajesh ka qeveria në këtë dështim” të integruar në artikullin editorial, të optimizuar për SEO.
Çfarë Fajesh Ka Qeveria Në Dështimin e Sezonit Turistik 2025
Ndërsa kryeministri Edi Rama fajëson bizneset për çmime të larta dhe mungesë strategjie, ekspertët e sektorit dhe operatorët turistikë theksojnë se një pjesë e madhe e përgjegjësisë bie mbi qeverinë. Ja disa nga faktorët kryesorë:
- Punime publike në kulmin e sezonit – Projekte të mëdha ndërtimore dhe “rilindje urbane” u kryen gjatë muajve korrik-gusht, duke krijuar bllokime trafiku, ndotje akustike dhe kaos vizual në zonat turistike.
- Mungesa e infrastrukturës moderne – Aeroportet, rrugët hyrëse dhe shërbimet publike nuk janë përmirësuar në nivelin e kërkuar nga turizmi ndërkombëtar, duke ulur standardet e pritjes.
- Politikat tatimore dhe tarifat e larta – Taksa të rritura dhe tarifa të papërballueshme për operatorët e vegjël kanë rritur kostot, të cilat më pas janë reflektuar te çmimet për turistët.
- Mungesa e një strategjie kombëtare afatgjatë – Promovimi i Shqipërisë është bazuar kryesisht në propagandë mediatike dhe jo në një plan të qëndrueshëm që garanton cilësi dhe konkurrencë me destinacionet fqinje.
- Menaxhimi i dobët i plazheve – Lejet dhe koncesionet për hapësirat bregdetare shpesh janë dhënë pa kritere të qarta, duke çuar në mbingarkim të zonave ose në lënien e tyre të pamenaxhuara.
- Impakti negativ i imazhit ndërkombëtar – Skandalet politike, raportimet për çmime abuzive dhe incidentet me turistët kanë dëmtuar reputacionin e Shqipërisë si destinacion i sigurt dhe i besueshëm.
Ky kombinim faktorësh ka krijuar një situatë ku Shqipëria jo vetëm që nuk arrin të tërheqë turistë të rinj, por rrezikon të humbasë edhe ata që deri dje e shihnin si alternativë të lirë ndaj Greqisë dhe Kroacisë.