Tesla ka qenë duke u hedhur në treg në Europë, me Modelin 3 të tij, automjeti i katërt më i shitur elektrik i pastër (EV) në kontinent, sipas statistikave të fundit. Tregu europian është tani më i madhi në botë për sa i përket shitjeve pas një rritje në vitin 2020 që shoqëron një rënie në Kinë.
Pjesa e regjistrimeve të makinave të reja që janë elektrike është dy herë më e madhe se ajo e Kinës dhe pesë herë se ajo e SHBA-së. Në një shënim, Shefi i Strategjisë së Kapitalit të Saxo Bank Peter Garnry tha se tejkalimi i Tesla nga Renault, Volkswagen dhe Hyundai në muajt e fundit duhet të kishte “alarmuar” aksionerët. “Tesla do të jetë i suksesshëm dhe do të bëhet një nga prodhuesit më të mëdhenj të makinave në të ardhmen, por konkurrenca po nxehet dhe kjo vë në pikëpyetje vlerën e tregut prej 805 miliardë dollarësh,” tha Garnry.
Aksionet e Tesla-s janë rritur më shumë se 21% në dy javët e para të 2021, pasi janë rritur më shumë se 700% gjatë vitit 2020. Garnry vuri në dukje se shifrat europiane të regjistrimit të automjeteve në nëntor treguan se shtojcat, një kombinim i automjeteve të pastra elektrike dhe hibride, u rritën me 198% nga viti në vit, ndërsa regjistrimet totale të makinave në të gjithë kontinentin ishin poshtë 14%.
Automjetet plug-in tani zënë rreth 10% të pjesës së përgjithshme të tregut në Europë, me EV të pastër që përfaqësojnë rreth 5.4%. Garnry tha se klientët kishin pohuar se shitjet e Tesla janë zakonisht më të forta në muajin e fundit të tremujorit, por theksoi se shitjet ranë në tetor dhe nëntor. Në renditjen më të fundit të EV, Renault Zoe u mbajt në vendin e parë, e ndjekur nga afër nga VW ID.3, sipas shifrave të shitjeve nga baza e të dhënave të tregut të automjeteve plug-in EV Volumes.
Kona e Hyundai ishte e treta përpara Tesla Model 3. “Ndërsa kjo duhet të shqetësojë aksionerët e Tesla, është akoma më e habitshme që Model S dhe X nuk janë në 20 renditjet më të mira, pavarësisht modeleve konkurrues të drejtpërdrejtë siç është Audi e-tron që është në listë”, shtoi Garnry. Tesla nuk ishte menjëherë në dispozicion për koment kur u kontaktua nga CNBC. CEO i ri i Renault Luca de Meo njoftoi se prodhuesi francez do të kalojë në një linjë elektrike, së bashku me ndërtimin e një fabrike baterish në Francë me një nga furnizuesit e saj. “Ne do të kalojmë nga një kompani makinash që punojnë me teknologji në një kompani teknologjike që punon me makina”, tha de Meo.