Mali i Zi po ndërton autostradën e tij të parë. Për shkak të një skandali të madh kredie, tani është bërë autostrada e vendit drejt ferrit. 40 ura dhe 90 tunele pritet të ndërtohen dhe financohen nga kinezët. Sidoqoftë, projekti është goditur nga akuzat për korrupsion, vonesat e ndërtimit dhe tragjeditë mjedisore. Sot, nga 170 kilometrat e planifikuara, vetëm 40 kanë përfunduar.
Autostrada është një nga më të shtrenjtat në botë. Financohet nga një hua nga kredia e Kinës. Kthimi i këtyre parave po krijon probleme. A është Mali i Zi i mbërthyer tani në borxhin kinez?
Historia fillon me ish-kryeministrin dhe presidentin aktual të Malit të Zi, Milo Đukanovi. Ai konceptoi autostradën për të rritur tregtinë në vendin e vogël të Ballkanit.
Sidoqoftë, duke mos pasur fonde për të filluar ndërtimin, ai pranoi një hua miliarda dollarëshe nga Kina në 2014. Investitorë të tjerë nuk donin të përfshiheshin. Para kësaj, studimet e fizibilitetit francez dhe amerikan theksuan rreziqet e një projekti kaq të madh. Banka Europiane e Investimeve dhe FMN gjithashtu njoftuan se ishte një ide e keqe.
Tani, me shkatërrimin pandemik të ekonomisë së varur nga turizmi i Malit të Zi, vendi po përpiqet të gjejë një mënyrë për të financuar rrugët që mungojnë.
Në të gjithë Ballkanin Perëndimor, investimet kineze kanë ngadalësuar reformat e përputhshme me BE. Ambiciet e rrugës së mëndafshit të Kinës nuk janë gjithmonë në përputhje me standardet e BE-së për qeverisjen e mirë, mbrojtjen e mjedisit, sundimin e ligjit dhe transparencën. Ndikimi i tyre po krijon një ngërç midis BE-së dhe shteteve të Ballkanit. (EN)