Franca gjobë miliona dollarëshe ndaj Google – Kompania ka abuzuar me fuqinë e saj në tregun e reklamave

0

Franca ka gjobitur Google me 220 milion euro për abuzimin e fuqisë së saj të tregut në industrinë e reklamave në internet.

Autoriteti Francez i Konkurrencës tha se Google kishte dërguar padrejtësisht biznes në shërbimet e veta dhe kishte diskriminuar konkurrencën. Google ka rënë dakord të paguajë gjobën dhe t’i japë fund disa prej praktikave të vet-preferencës, tha vëzhguesi.

Hetimi zbuloi se Google i dha trajtim preferencial serverit të saj reklamues DFP, i cili lejon botuesit e faqeve dhe aplikacioneve të shesin hapësirën e tyre për reklamim dhe platformën e saj të listimit SSP AdX, e cila organizon proceset e ankandit dhe lejon botuesit të shesin “përshtypjet” e tyre ose inventarin reklamuesve. Rivalët dhe botuesit e Google vuajtën si rezultat, tha rregullatori.

Isabelle de Silva, presidente e Autoritetit Francez të Konkurrencës, tha në një deklaratë se vendimi është i pari në botë “për të parë proceset komplekse të ankandit algoritmik nga të cilat funksionon” shfaqja “e reklamave në internet.”

Ajo shtoi se hetimi zbuloi proceset me të cilat Google favorizonte veten ndaj konkurrentëve të saj në serverat e reklamave dhe platformat e furnizimit, të cilat janë pjesë e softuerit që përdoret nga botuesit për të menaxhuar, shitur dhe optimizuar hapësirën e reklamave në faqet e tyre të internetit dhe aplikacionet mobile.

“Këto praktika shumë serioze kanë penalizuar konkurrencën në tregun e reklamave në zhvillim në internet dhe i kanë mundësuar Google jo vetëm të ruajë por edhe të rrisë pozicionin e saj dominues,” tha de Silva.

“Ky sanksion dhe këto angazhime do të bëjnë të mundur rivendosjen e një fushe të barabartë loje për të gjithë aktorët dhe aftësinë e botuesve për të shfrytëzuar sa më mirë hapësirat e tyre të reklamave.”

Google njoftoi në një blog se do të bëjë një seri ndryshimesh në teknologjinë e saj të reklamave.

“Ne e njohim rolin që luan teknologjia ‘reklamë’ në mbështetjen e aksesit në përmbajtje dhe informacion dhe jemi të përkushtuar të punojmë në bashkëpunim me rregullatorët dhe të investojmë në produkte dhe teknologji të reja që u japin botuesve më shumë zgjedhje dhe rezultate më të mira kur përdorin platformat tona,” shkroi Maria Gomri , drejtori ligjor i Google France.

Hetimi erdhi pasi News Corp me bazë në SHBA, gazeta Franceze Le Figaro dhe grupi belg i shtypit Rossel paraqitën një ankesë kundër Google.

Rregullatorët në të gjithë Evropën po godasin gjigandët e mëdhenj të teknologjisë amerikane mes shqetësimeve se ata përdorin shumë energji për 700 milion qytetarë të bllokut.

Javën e kaluar, Facebook u godit nga sondat antitrust nga rregullatorët në Mbretërinë e Bashkuar dhe Evropë.

Artikulli i mëparshëmProcesi i Berlinit/ Maas do të drejtojë konferencën e ministrave të Jashtëm për integrimin e Ballkanit Perëndimor
Artikulli i radhësWall Street ndryshon ‘fytyrën’ – ‘Zemra’ financiare e New York do ketë më pak banka dhe më shumë shtëpi