“Blini një biçikletë, fitoni 500 euro”: Stimujt që kanë përgatitur qeveritë evropiane, për qytetarët – pas heqjes së kufizimit të lëvizjes

0

Ndërsa vendet në të gjithë Evropën fillojnë të lehtësojnë masat e bllokimit të ndërmarra si pasojë e coronavirusit, një pyetje kryesore me të cilën përballen qeveritë është se si t’i bëjnë popullsitë e tyre të lëvizin përsëri pa kaos në rrugë dhe në transport hekurudhor.

Me shërbime të zvogëluara të transportit publik dhe distancim social që ka gjasa të pengojë njerëzit nga përdorimi i tyre, parandalimi i bllokimit të rrugëve do të jetë një përparësi.

Kështu që qeveritë në të gjithë kontinentin kanë ardhur me mënyra të reja për të inkurajuar njerëzit të ecin apo të përdorin biçikletat.

Organizata Botërore e Shëndetit (OBSH) ka inkurajuar këtë gjë: “Kurdo që të jetë e mundur, konsideroni ngasjen e biçikletave ose ecjen: kjo siguron distancën fizike ndërsa ndihmon për të përmbushur kërkesën minimale për aktivitetin fizik të përditshëm, i cili mund të jetë më i vështirë për shkak të rritjes së punës në distancë, dhe qasje e kufizuar në sport dhe aktivitete të tjera argëtuese”.

Dhe pikë referuese merret Kopenhaga, kryeqyteti i Danimarkës, ku gjysma e udhëtarëve të përditshëm janë çiklistë, dhe Holanda, me rrjetin e saj të gjerë të korsive të biçikletave.

Pamjet nga Agjencia Evropiane e Hapësirës tregojnë gjithashtu se ndotja e ajrit nëpër shumë qytete të mëdha në Evropë, përfshirë Madridin dhe Milanon, është në pikën e tij më të ulët për vite.

Atëherë, çfarë po bëjnë vendet që të inkurajojnë qytetarët e tyre të lënë makinat e tyre në shtëpi dhe të hipin në biçikletat e tyre?

Mbretëria e bashkuar

Qeveria e Mbretërisë së Bashkuar ka njoftuar një paketë prej 2.48 miliardë dollarësh për të vendosur çiklizmin dhe ecjen “në zemër të” planit të transportit të vendit për të provuar dhe lehtësuar presionin mbi transportin publik.

Në një konferencë për shtyp të shtunën, sekretari i Transportit, Grant Shapps, njoftoi një plan që synon të dyfishojë numrin e njerëzve që janë duke çiklizmit dhe të rritin ecjen deri në vitin 2025.

Kështu, 310 milionë dollarë të paketës do të përdoren për të përmirësuar çiklizmin dhe infrastrukturën në këmbë, duke përfshirë ndërtimin e trotuareve më të gjera dhe futjen e rrugëve vetëm për çiklistë.

Mbretëria e Bashkuar ka parë nivele të pashembullta të ecjes dhe çiklizmit në të gjithë vendin gjatë pandemisë dhe qeveria shpreson se prirja do të vazhdojë edhe pas hapjes.

Italia

Ministrja e Transportit në Itali, Paola de Micheli ka njoftuar një paketë për qytetarët e saj për të kërkuar një subvencion prej 548 dollarë për biçikletat e blera rishtas.

Oferta vlen për njerëzit që jetojnë në një komunë me më shumë se 50,000 banorë dhe mund të pretendohet kur blejnë një biçikletë tradicionale ose elektrike.

Kryetari i Bashkisë së Milanos, Giuseppe Sala, ka bërë që qyteti i tij të jetë “më i vëmendshëm” në raport me klimën në vitet e fundit, përfshirë vendosjen e një objektivi për ta bërë të gjithë transportin publik elektrik deri në vitin 2030.

Gjithashtu korsitë e reja të përkohshme të biçikletave janë futur për të lehtësuar presionin në sistemin e transportit publik të qytetit.

Sala ka vlerësuar se 70 për qind e banorëve të Milanos tani mbështesin planet e tij për të kaluar 35 kilometra rrugë për t’i dhënë përparësi biçikletave dhe këmbësorëve. Më parë korsitë e reja kanë shkaktuar konflikte.

Tani mesazhi nga Sala është “nëse jetoni një kilometër nga zyra juaj, ecni apo përdorni biçikleta. Është e mirë për ne, dhe për ju”.

Në Romë, është një histori e ngjashme.

Për shkak të mbrojtjes së antikitetit të saj, është shumë e vështirë të keni korsi të mbrojtura plotësisht të biçikletave në qytet.

Por pushteti vendor ka improvizuar, duke pikturuar linjat e korsisë së biçikletave deri në 150 kilometra rrugë.

Franca

Qeveria franceze u ka kërkuar njerëzve që të “hedhin makinat” e tyre dhe të përdorin biçikleta për të lëvizur për në punë kur mbyllja e plotë nga COVID-19 përfundon në 11 maj.

Një iniciativë nga ministria e energjisë dhe transportit përfshin zhvillimin e korsive të përkohshme të biçikletave dhe subvencione me vlerë 21.94 milionë dollarë në drejtim të kostos së riparimeve.

Njerëzit do të lejohen deri në 55 dollarë për riparime nga mekanikë të sponsorizuar, ndërsa punëdhënësit mbështeten të mbulojnë deri në 438 dollarë të shpenzimeve të udhëtimit të stafit që lëvizin me biçikletë.

Plani gjithashtu përfshin një rritje të hapësirave të parkimit të biçikletave dhe trajnime për njerëzit që nuk kanë hipur për një kohë.

Ministrja Elisabeth Borne tha: “Ndërsa 60 për qind e udhëtimeve të bëra në Francë janë më pak se pesë kilometra, javët e ardhshme përfaqësojnë një mundësi për shumë francezë, tashmë çiklistë ose jo, të zgjedhin biçikletën”.

Spanjë

Ministrja e Mjedisit në Spanjë, Teresa Ribera ka kërkuar nga kryetarët e bashkive që të zgjasin mbulimin e korsisë së biçikletave, të zvogëlojnë kufijtë e shpejtësisë së makinave dhe të sigurojnë më shumë parkim për biçikletat.

Qytetet si Madridi dhe Barcelona tashmë kanë një sistem të mirë të biçikletave në veprim, megjithëse ato po përmirësohen.

Korsitë e vjetra në qytete janë duke u zgjeruar në mënyrë që çiklistët të mund t’u përmbahen masave të distancimit shoqëror, ndërsa po formohen edhe korsi plotësisht të reja.

Gjermania

Në Berlin, këshilli Friedrichshain-Kreuzberg ka pikturuar linja të verdha në disa rrugë për të zvogëluar hapësirën për korsitë e makinave, duke i lejuar ato vetëm për biçikleta.

“Si çiklist, ju duhet të jeni të mbrojtur mirë gjatë kësaj pandemie”, tha zyrtari i Departamentit të Rrugëve dhe Parqeve në Berlin, Felix Weisbrich. “Kur kaloni çiklistë të tjerë duhet të jeni të paktën një metër e gjysmë larg prej tyre”, ka shtuar ai.

Artikulli i mëparshëm10 miliarderët që i kanë shumëfishuar milionat falë COVID-19
Artikulli i radhësKëshillat më të mira në betejën kundër plakjes së lëkurës